גלה עוד

פורד F350

סוס העבודה של אמריקה כאן

לא במקרה הטנדרים של פורד הם הרכב הנמכר ביותר בארצות הברית מזה שנים רבות. עם יותר ממיליון טנדרים העולים על כבישי ארה"ב מדי שנה, פורד הפכה לבחירה הטבעית ביותר למי שצריך רכב עבודה עוצמתי עם יכולת גם בשטח וכמובן חבילת אבזור מפנקת כפי שיודעים לעשות באמריקה.

עיצוב

ה-F-350 זכה לעדכוני העיצוב כמו בכל משפחת הטנדרים הנרחבת של פורד. לפיק-אפ העוצמתי חזית חדשה ובולטת עם יחידות תאורה גדולות ופגושים בגימור כרום. מכסה מנוע עם "בליטות כוח" מודגשות. תא צוות כפול מציע מרווח נדיב בשורה השנייה ויוצר צללית של עוצמה המזוהה עם משפחת ה-F.

טנדר העבודה המפואר מצויד עם חבילת שטח FX4 הנחשקת. החבילה כוללת צמיגי ALL TERRAIN מקוריים מחוזקים לכביש ולשטח. הצמיגים מגיעים על חישוקי 18 אינץ'. בנוסף כוללת החבילה גם מתלים מחוזקים, נעילת דיפרנציאל אחורית מקורית ומיגוני גחון מקוריים.

חזק בכביש ובשטח

כמו בגרסאות "סופר דיוטי" גם ה-F-350 מצויד במנוע שיוצר אגדות. זהו טורבו-דיזל V8 בנפח 6.7ל' עם תפוקה מרשימה של 475 כ"ס ו-145 קג"מ שמגיעים ב-1,600 סל"ד נמוכים.

תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית בעלת 10 הילוכים מסוגלת למנן את העוצמה הזו במדויק ולהעביר אותה, לפי בחירת הנהג, לגלגלים האחוריים בלבד או בהיסט מתג לכל ארבעת הגלגלים. זאת, כדי לקבל עבירות מעולה בכל סוגי השטח ולהתמודד עם גרירה ונשיאה של משקלים כבירים.

בנוסף, הנהג של ה-FX4 נהנה מהשירות של תיבת העברה עם מצבי HIGH ו-LOW המיועד לתנאי שטח קשים.

פורד F-350 נבנה לקשיחות ועמידות. זה לא רק שיווק ריק מתוכן ולראיה הכלי מצויד בסרנים קשיחים לפנים ומאחור אשר מבטיחים יכולת נשאית משקל, מהלך מתלה ארוך ובעיקר יכולת להתמודד בעומסים הגבוהים.

בחזית מצויד ה-F-350 בקפיצי סליל המעניקים מהלך מתלה ארוך ומשפרים את הנוחות בעוד שהסרן האחורי נהנה מתמיכה איתנה של קפיצי עלה המתאימים לנשאית משקלים. בנוסף, גרסת FX4 מצוידת גם בנעילת דיפרנציאל אחורי.

הנתונים מלמדים שניתן להעמיס עד 2.0 טונות בארגז ולגרור עד 3.5 טונות. הכוח הזמין העצום יעשה את המשימה לחסרת מאמץ בכביש או בשטח ובאתר העבודה.

חזק בכביש ובשטח

כמו בגרסאות "סופר דיוטי" גם ה-F-350 מצויד במנוע שיוצר אגדות. זהו טורבו-דיזל V8 בנפח 6.7ל' עם תפוקה מרשימה של 475 כ"ס ו-145 קג"מ שמגיעים ב-1,600 סל"ד נמוכים.

תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית בעלת 10 הילוכים מסוגלת למנן את העוצמה הזו במדויק ולהעביר אותה, לפי בחירת הנהג, לגלגלים האחוריים בלבד או בהיסט מתג לכל ארבעת הגלגלים. זאת, כדי לקבל עבירות מעולה בכל סוגי השטח ולהתמודד עם גרירה ונשיאה של משקלים כבירים.

בנוסף, הנהג של ה-FX4 נהנה מהשירות של תיבת העברה עם מצבי HIGH ו-LOW המיועד לתנאי שטח קשים.

פורד F-350 נבנה לקשיחות ועמידות. זה לא רק שיווק ריק מתוכן ולראיה הכלי מצויד בסרנים קשיחים לפנים ומאחור אשר מבטיחים יכולת נשאית משקל, מהלך מתלה ארוך ובעיקר יכולת להתמודד בעומסים הגבוהים.

בחזית מצויד ה-F-350 בקפיצי סליל המעניקים מהלך מתלה ארוך ומשפרים את הנוחות בעוד שהסרן האחורי נהנה מתמיכה איתנה של קפיצי עלה המתאימים לנשאית משקלים. בנוסף, גרסת FX4 מצוידת גם בנעילת דיפרנציאל אחורי.

הנתונים מלמדים שניתן להעמיס עד 2.0 טונות בארגז ולגרור עד 3.5 טונות. הכוח הזמין העצום יעשה את המשימה לחסרת מאמץ בכביש או בשטח ובאתר העבודה.

חזק בכביש ובשטח

כמו בגרסאות "סופר דיוטי" גם ה-F-350 מצויד במנוע שיוצר אגדות. זהו טורבו-דיזל V8 בנפח 6.7ל' עם תפוקה מרשימה של 475 כ"ס ו-145 קג"מ שמגיעים ב-1,600 סל"ד נמוכים.

תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית בעלת 10 הילוכים מסוגלת למנן את העוצמה הזו במדויק ולהעביר אותה, לפי בחירת הנהג, לגלגלים האחוריים בלבד או בהיסט מתג לכל ארבעת הגלגלים. זאת, כדי לקבל עבירות מעולה בכל סוגי השטח ולהתמודד עם גרירה ונשיאה של משקלים כבירים.

בנוסף, הנהג של ה-FX4 נהנה מהשירות של תיבת העברה עם מצבי HIGH ו-LOW המיועד לתנאי שטח קשים.

פורד F-350 נבנה לקשיחות ועמידות. זה לא רק שיווק ריק מתוכן ולראיה הכלי מצויד בסרנים קשיחים לפנים ומאחור אשר מבטיחים יכולת נשאית משקל, מהלך מתלה ארוך ובעיקר יכולת להתמודד בעומסים הגבוהים.

בחזית מצויד ה-F-350 בקפיצי סליל המעניקים מהלך מתלה ארוך ומשפרים את הנוחות בעוד שהסרן האחורי נהנה מתמיכה איתנה של קפיצי עלה המתאימים לנשאית משקלים. בנוסף, גרסת FX4 מצוידת גם בנעילת דיפרנציאל אחורי.

הנתונים מלמדים שניתן להעמיס עד 2.0 טונות בארגז ולגרור עד 3.5 טונות. הכוח הזמין העצום יעשה את המשימה לחסרת מאמץ בכביש או בשטח ובאתר העבודה.

חזק בכביש ובשטח

כמו בגרסאות "סופר דיוטי" גם ה-F-350 מצויד במנוע שיוצר אגדות. זהו טורבו-דיזל V8 בנפח 6.7ל' עם תפוקה מרשימה של 475 כ"ס ו-145 קג"מ שמגיעים ב-1,600 סל"ד נמוכים.

תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית בעלת 10 הילוכים מסוגלת למנן את העוצמה הזו במדויק ולהעביר אותה, לפי בחירת הנהג, לגלגלים האחוריים בלבד או בהיסט מתג לכל ארבעת הגלגלים. זאת, כדי לקבל עבירות מעולה בכל סוגי השטח ולהתמודד עם גרירה ונשיאה של משקלים כבירים.

בנוסף, הנהג של ה-FX4 נהנה מהשירות של תיבת העברה עם מצבי HIGH ו-LOW המיועד לתנאי שטח קשים.

פורד F-350 נבנה לקשיחות ועמידות. זה לא רק שיווק ריק מתוכן ולראיה הכלי מצויד בסרנים קשיחים לפנים ומאחור אשר מבטיחים יכולת נשאית משקל, מהלך מתלה ארוך ובעיקר יכולת להתמודד בעומסים הגבוהים.

בחזית מצויד ה-F-350 בקפיצי סליל המעניקים מהלך מתלה ארוך ומשפרים את הנוחות בעוד שהסרן האחורי נהנה מתמיכה איתנה של קפיצי עלה המתאימים לנשאית משקלים. בנוסף, גרסת FX4 מצוידת גם בנעילת דיפרנציאל אחורי.

הנתונים מלמדים שניתן להעמיס עד 2.0 טונות בארגז ולגרור עד 3.5 טונות. הכוח הזמין העצום יעשה את המשימה לחסרת מאמץ בכביש או בשטח ובאתר העבודה.